My new camera

HPIM6256

Wie mijn blog volgt wist dat er nog een laatste nieuwjaarscadeautje onderweg was. Ik had geen flauw idee wat het ging zijn. ‘Het is besteld’ is alles wat ik te horen kreeg. Gisterenavond mocht ik het cadeau in ontvangst nemen…

Een nieuwe camera!!!!! Beter dan dat kon het niet. Hoe vaak heb ik jullie al niet verteld dat ik een betere camera nodig had? Honderd keer? Duizend keer?

Mijn oude fototoestel van HP heeft me veel plezier bezorgd maar het was tijd voor iets anders. De 8 megapixels, de 3x optische zoom, de beperke functies…dat was gewoonweg niet goed genoeg meer. Zeker niet voor iemand die zo vaak moet fotograferen.

Op den duur begon ik er tegen op te zien om te fotograferen. Het plezier van weleer veranderde in ergernis. Mijn kwaliteiten gingen volledig verloren met dat toestel. Een goede fotograaf verdiend een goed toestel.

HPIM6257

Dankzij dit toestel heb ik mijn drive terug gevonden. Ik heb in tijden niet meer zo enthousiast gefotografeerd! Ik heb gisteren in testmodus meer foto’s genomen dan ik in heel de maand december getrokken heb. Dat zegt genoeg. Het zal nog een tijdje duren om alle functies en zo volledig onder de knie te hebben. No worries, de basics heb ik al onder controle. De komende dagen zal ik mijn werk hebben met de handleiding.

HPIM6259

Ik kreeg er ook ineens een tripod bij. Superhandig. Zeer voor een ‘shaky hand’ als mezelf. Vanaf morgen dus superdeluxe foto’s. Hopelijk merken jullie het verschil ๐Ÿ˜‰

Dit waren de laatste foto’s met mijn oud fototoestel. Op naar betere tijden!

Written by Eva

16 thoughts on “My new camera

Geef een reactie

