Getest: Chanel + La Roche-Posay

HPIM6244

De review komt er sneller dan verwacht. Don’t blame me, die samples zijn gewoon snel op. Zeker als je ze bijna dagelijks gebruikt. Wisten deze producten mij te bekoren of niet?

HPIM6246

Deze balsem van LRP gebruikte ik om mijn keratosis pilaris wat te verminderen. In dat opzicht is hij heel goed geslaagd. KP kan nooit helemaal verdwijnen maar deze balsem heeft het echt tot een minimum beperkt. Ik kan me zelfs niet herinneren dat mijn benen ooit zo zacht en glad geweest zijn. Voor 200 ml betaal je ongeveer 14.50 euro. Betaalbaar dus.

Tot zover de goede punten. Ik heb ook nog een paar minpuntjes. De geur is nogal indringend en niet echt fris. Je hebt ook veel product nodig want de balsem smeert niet vlotjes uit. Verder duurt het ook een aanzienlijke tijd vooraleer hij ingetrokken is. Kleren aandoen 15 minuten na het aanbrengen? Not so much. Misschien moet ik de melk eens proberen.

+: prijs, werking, verkrijgbaarheid

-: geur, textuur

HPIM6249

Dit sample van Chanel was een kerstcadeautje (samen met andere samples die je nog zal zien passeren). Het hydra beauty serum ruikt heerlijk naar de cameliabloem. Zeer aangenaam aanwezig, niet te overheersend. Het smeert goed uit en trekt snel in. Mijn huid ziet er goed gehydrateerd uit en straalt echt. Hallo healthy glow (of éclat). Bovendien blijkt het ook een hele goeie basis te zijn om make-up aan te brengen.

Het enige minpunt is de prijs. 72.20 euro. Hallelujah. Niet bepaald een bedrag die ik vlotjes op de toonbank leg voor een flacon van 30 ml. Zelfs niet voor een flacon van 200 ml…

+: geur, textuur, zorgt voor goede hydratatie en een mooie éclat

-: de prijs

Written by Eva

7 thoughts on “Getest: Chanel + La Roche-Posay

  1. Of het Chanel product echt hydrateert valt toch nog af te wachten he? Zoets weet je pas zeker na een maand of twee, drie. Dat het heerlijk ruikt is zeker een pluspunt, of minpunt, het is maar net wat je wilt natuurlijk. En ideaal dat ie ook als basis dienst doet! Toch vind ik dit te duur, enfin, voor enkel hydratatie dan, ik durf gerust geld neer te tellen voor een effectief product maar alleen voor pure hydratatie dan weer net niet.

Geef een reactie

