Favourites of December

rimmelscandaleyes

De laatste favorieten van 2012! Ik zet voor jullie mijn vijf favoriete producten van de afgelopen maand nog eens op een rijtje. Enjoy!

Op de eerste foto zag je de waterproof kohl kajals van Rimmel. Zalige potloden! Zwart en zilver, allebei met glitters. Ze glijden zo zalig over je ooglid. De perfecte wing is kinderspel met deze potloden. Mama en ik hebben ze allebei gebruikt bij onze christmas-look.

lushcandymountain

Must-have voor zoetebekjes! Deze ‘suikerberg’ staat garant voor veel badplezier. Helaas limited edition. Check misschien de Engelse webshop van Lush, wie weet kan je ze daar nog vinden.

shuuemuraessenceabsolue

De essence absolue van Shu Uemura. Luxe vanbinnen en vanbuiten. Met dit product kom je precies recht van het kapsalon!

HPIM6208

Het smoky copper palette van The Body Shop. Prachtige kleuren met goede pigmentatie. Stevig palette met grote spiegel en twee kwastjes. Een aangename verrassing!

philosophypurity

De purity cleanser van Philosophy. Een holy grail van vele beautybloggers in binnen-en buitenland. Ik snap waarom!

Enkele van jouw favorieten gezien in mijn lijstje?

Written by Eva

16 thoughts on “Favourites of December

Geef een reactie

