NOTD Pink Princess

HPIM6218

Another week, another NOTD! Vandaag gaan we voluit voor roze. Uw innerlijke Barbie zal een vreugdekreetje slaken bij het zien van zo veel roze en zo veel glitters.Β 

Nagellakjes combineren is altijd leuk. De combinatie schiet je soms te binnen op de vreemdste momenten. De Super Nova glitter topcoat van NYC zat al een tijdje in mijn hoofd. Alleen…ik vond geen lakje om hem mee te combineren.

Uiteindelijk viel mijn keuze op een goedkoop en simpel roze lakje van het kruidvat. Roze nagellak is qua dekking altijd een uitdaging. Met twee laagjes was het resultaat al behoorlijk.

HPIM6221

Zoals je ziet is het echt wel roze-roze. Tijd voor de finishing touch: de glittertopcoat! Mijn eerste NYC-lakje. Ik was er heel benieuwd naar. In het flesje zag het er alvast veelbelovend uit.

HPIM6223

De top coat was zeer aangenaam van textuur. Hij zorgt voor een mooie parelmoerglans. Op de eerste foto zag de nagellak er nog echt roze-roze uit, nu al meer roze met een paarse hint in. De shimmer is echt prachtig, helaas op foto moeilijk vast te leggen.

HPIM6225

Ik vind het alvast een zeer geslaagde combinatie. In de toekomst zal ik zeker deze twee kleurtjes nog eens combineren. Wat vind jij er van?

Written by Eva

12 thoughts on “NOTD Pink Princess

Geef een reactie

