Winactie i.s.m. Planet Parfum: Win het Lady Gaga Fame parfum op Beauties@Work!!!!

ladygagafameparfum

Yes Ladies, jullie lezen het goed. Ik geef het Fame parfum van Lady Gaga weg! Grote  fan van Mother Monster? Zin in een extra pakje voor onder de kerstboom? Kijk snel hoe je kan meedoen!

Zelf heb ik ook een flesje fame staan. Dat flesje heb ik gebruikt om onderstaande foto’s te maken. No worries, jouw versie is nog mooi verpakt in plastic en ongeschonden 😉

ladygagafameparfum2

Tadaaa! Ik vind het flacon zeer Gaga-ish. Dark with a twist. Weird but stylish. Dat was ook wel te verwachten. Een excentrieke zangeres zal geen doordeweeks flacon kiezen. De zwarte kleur, daar kunnen we ook niet naast kijken. Zwart in het flesje, kleurloos op de huid. Je moet het maar bedenken.

Op naar de ingrediënten:

‘Tears of belladonna, crushed heart of tiger orchidea with a black veil of incense, pulverized apricot and the combinative essences of saffron and honey drops.’

ladygagafameparfum3

De Lady Gaga parfum is exclusief te koop bij Planet Parfum. Het Eau de parfum is te koop in 30 ml (€ 29,50), 50 ml (€ 39,50) en 100 ml (€ 69,95). In deze geur heb je ook een douchegel (€ 19,50) en bodylotion (€ 19,50).

Ik geef één Fame parfum van 50 ml weg.

Dit zijn de voorwaarden:

-Volg mijn blog op bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/3451396/beautiesatwork/follow

-Like de beauties@work facebookpagina: http://www.facebook.com/pages/BeautiesWork/463979640294631

Voor extra kansen:

-Verstuur volgende tweet: Win het Lady Gaga Fame parfum op  www.beautiesatwork.wordpress.com!

-Share de winactie op je facebook

Laat in je comment of email (beautiesatwork@gmail.com) weten welke acties je ondernomen hebt. Deze winactie loopt tot 29 december. De winnaar wordt via mail verwittigd. Veel succes iedereen!!!!

Written by Eva

27 thoughts on “Winactie i.s.m. Planet Parfum: Win het Lady Gaga Fame parfum op Beauties@Work!!!!

  1. WAUW, wat een leuk winactie! Ik zit al een tijdje te lonken naar dit parfum dus zou het super vinden moest deze extra onder de kerstboom liggen.
    Ik volg je al een tijdje op Bloglovin en heb een vind ik leuk duimpje gegeven op je facebook pagina. Ook heb ik een berichtje verstuurd op twitter.

  2. Leuke winactie, dat parfum staat al een hele tijd op mijn wishlist. Helaas helpen subtiele hints richting mijn vriendje niet echt ^^ Ik heb getweet, ik volg je al een tijdje op Bloglovin’ en ik ben ook fan van je pagina op Facebook 🙂

  3. Vet leuke winactie!
    Ik hoop dat ik win, want dan hoef ik geen cadeau voor mijn zus meer te kopen voor Kerst!
    Ik heb geshared & geiked enzo op FaceBook.
    En ik heb de tweet verstuurd vanaf mijn nailart account met bijna 1000 volgers!

    Nou, veel succes met uitzoeken, xxx!

  4. Hi! Ik heb alles gedaan behalve Twitter! Je kan het nazien op de FB van Lenny de Klein. Op Bloglovin’ volg ik je al. Ben heel benieuwd naar deze bijzondere parfum:-) Succes allemaal!

  5. Super leuk! Ik heb zelf 2 testertjes, maar ze gaan wel binnekort op, dit is echt een heerlijk parfum. Ik volg via Bloglovin en FB (Linda de Zoete) en ik heb de winactie gedeeld.

  6. woah hier word ik blij van 😀
    nou even het rijtje aflopen :

    – ik volgde je al op bloglovin
    – heb de pagina geliked op facebook onder de naam : danique avn vloten
    – ik heb de tweet vrstuurd onder de naam : @daniquedvv
    – heb het bericht gedeeld op facebook onder de naam : danique van vloten
    – hoop ik dat ik win ? JEP !
    heel last minute nog even meedoen maar goed haha (:
    succes nog iedereen !
    xoxo

Geef een reactie

