The Body Shop: Smoky Copper palette

HPIM6206

Smokey eyes, een favoriet van vele vrouwen. De kans is dan ook groot dat ik tijdens de feestdagen kies voor smokey eyes. Grabbelend in mijn stash vond ik het ultieme palette hiervoor. Het Smokey Copper palette!

Dit is trouwens m’n eerste oogschaduwpalette van The Body Shop. Ik had dus geen idee wat ik kon verwachten. Spannend….

Dit palette maakt deel uit van de kerstcollectie. Die heeft trouwens prachtige make-upjes, waaronder de dazzling rocks die ik al eerder reviewde. Het palette bestaat in 2 versies: smokey copper (deze) en smokey moonstone. De namen geven het al weg, dit palette heeft warmere kleuren.

HPIM6208

Het palette is vrij groot. Dat valt lekker op tussen de andere quatro’s. As you can see zit er een grote spiegel in en twee kwastjes. Altijd handig. Je hebt vier mooie kleuren gaande van crèmekleur tot donkerbruin.

Voor diegene die nog niet zo bedreven zijn in het maken van smokey eyes, geen paniek. Op de verpakking staat een mooie tekening met cijfertjes die je vertellen welke kleur je waar aanbrengt. Lief hé?

HPIM6211

Dit zijn de swatches ZONDER primer. De oogschaduw is heel zacht. Niet van dat superdroge poeder die meteen begint te brokkelen. De pigmentatie is dik in orde. Beter dan ik had verwacht. Vooral de donkerbruine kleur is prachtig. Nog intenser dan op de foto. Die is dan ook m’n favoriete kleur uit dit palette!

Dit palette kost 25 euro voor 4 x 1.8 gram en is te koop in de winkel of online. Wat vind jij er van?

Written by Eva

16 thoughts on “The Body Shop: Smoky Copper palette

Geef een reactie

