Lush Candy Mountain

lushcandymountain

Als het maar zoet ruikt! Fans van Snow Fairy (onder andere mezelf) zullen deze Candy Mountain zeker weten te appreciëren. Na een tijdje in de kast gelegen te hebben mocht hij een paar dagen geleden dan eindelijk mee in bad. 

First of all, how cute! Een grappig drolletje met groen en roze die bovendien naar snoepjes ruikt. Het haalt echt het kind in mij naar boven. Gevaarlijk is het wel. Het ruik zodanig lekker dat ik mij echt moet inhouden om er niet van te proeven. True story.

Verkruimel de mountain onder stromend water en je krijgt een heerlijk schuimbad met snoepjesgeur. De candy mountain kan je twee keer gebruiken, maar ik heb hem in één keer opgebruikt. #gulzig

lushcandymountain2

Het badwater kreeg er een minty kleurtje van. Niet meteen wat ik verwacht had, maar Lush zit vol verrassingen. Na anderhalf uur baden is er nog best veel schuim over hé? Wat mij meteen opviel was dat er precies één of andere olie in zit. Goede olie welteverstaan. Nochtans vind ik er in de ingrediëntenlijst niet direct iets van terug.

Na het afdrogen voelt mijn huid mooi zacht aan. Waarschijnlijk dankzij die mysterieuze olie. De snoepjesgeur die achterblijft is eerder subtiel. Een zeer tof badproduct die voor  4.95 euro (voor 100 gram) van jou kan zijn.

Heb jij deze suikerberg al getest?

Written by Eva

17 thoughts on “Lush Candy Mountain

  1. Ik ben verzot op de snow fairy, maar ook op de twilight en de ponche. Net ietske minder fan van de grass, maar die combineer ik met de ponche, waardoor die explosief wordt.
    Ik ben niet zo’n badmens, maar ik zie het wel zitten 🙂

Geef een reactie

