Essence Jacob’s protection nail polish

jacob's protection

Een paar weken geleden bevond ik me, samen met een vriendin, in het Kruidvat. Gezellig rondhangen in het make-uphoekje, you know. Ik ben geen Twilight-fan, de gelijknamige collectie betekende dus niet veel voor mij. Tot ik een donkerblauw glitternagellakje vond…

Ik had eigenlijk geen donkere kleuren in mijn nagellakstash. Geen donkerblauw en zeker geen donkerblauwe glitternagellak. Met andere woorden, het was dus een verantwoorde aankoop. 😉

Qua vorm is het flesje een exacte kopie van een Catrice lakje. Een mooi flesje van 10ml. Op de achterkant staat er ‘long-lasting nail polish’.

Het borsteltje is mooi breed. Heel handig om mee te werken. Niet te geloven dat er ooit nog een tijd geweest is waarin borstels maar half zo breed waren.

jacob's protection2

Na twee laagjes heb je een perfecte dekking. Zoals je ziet, van ver ziet het er eerder zwart uit dan donkerblauw. Mij stoort het niet. Wat me wel enorm stoorde was de textuur van de lak. Dik en stroperig. Niet handig om mee te werken.

jacob's protection3

Even een close-up. Prachtige shimmer hé? En ik maar denken dat ‘sparklen’ Edward’s specialiteit is. Met flits zie je nu ook goed dat het wel degelijk een blauw lakje is en geen zwart.

Zou ik dat lakje aanraden? Ik twijfel. Waarom wel: mooie kleur en zéér budgetvriendelijk. Waarom niet: stroperige textuur en tip wear na één dag.

Written by Eva

17 thoughts on “Essence Jacob’s protection nail polish

Geef een reactie

