Favourites of November

November loopt op z’n einde. Vaste lezers weten wat dit wil zeggen: tijd voor de favorieten van de maand!

Op de eerste foto zag je de NYX lipglosses die ik gescoord heb bij een webshopsale. Ik ben zeer tevreden over alledrie de glossjes  maar als ik echt een favoriet moet kiezen, dan ga ik voor Frosted Red.

Een badproduct scoort bij mij altijd goed. Als het dan ook nog eens van Lush, dan ben ik dubbel en dik tevreden. Deze twilight bath ballistic rook zodanig goed dat ik de douchegel ook alvast op de wishlist gezet heb.

De météorites van The Body Shop 😉 Precies snoepjes in een blikken doosje. Deze zal ik de komende maand zeker veel kunnen gebruiken. De rest van de make-up collectie is trouwens ook de moeite. Neem zeker een kijkje online of in de winkel!

De herfst en winter zijn niet lief voor onze huid. Dan moeten we moeder natuur een handje toesteken. La Roche-Posay to the rescue! De lipikar wasolie zal er voor zorgen dat mijn huid niet kurkdroog wordt.

Glitternagellakjes. Oh zo mooi maar oh zo moeilijk te verwijderen. Voor deze Diamond Dust van Rimmel heb ik het graag over. Glamour in een potje, I tell you.

Wat zijn jouw favorieten van november?

Written by Eva

12 thoughts on “Favourites of November

Geef een reactie

