Rimmel Precious Stones: Ruby Crush

Vorige week grijs, nu robijnrood. Ik heb een zwak voor rode glitternagellak, dus de verwachtingen lagen hoog. De grijze versie was mij heel goed bevallen dus de rode zal ook wel in orde zijn zeker?

Voor ik deze kleur kon aanbrengen moest ik natuurlijk de grijze nog verwijderen. Het moet gezegd, easy was het niet. Glitternagellak is nooit makkelijk om te verwijderen. Dat bewijst natuurlijk wel dat de houdbaarheid dik oké is.

Nu is hij nog sheer, maar ik wist uit ervaring dat alles goed zou komen. De tweede laag is magic! Het handige borsteltje en de perfecte droogtijd maken mij al een happy lady.

Tadaaa! Dit lakje is echt perfect voor de feestdagen of valentijn. Met kerst zal ik een rood kleedje dragen dus wie weet siert deze lak dan mijn nagels. Nog wat rode lipstick er bij en ik ben Lady in Red 😉

Als ik dan toch één klein minpuntje mag noemen: ik vind het contrast tussen de grote grijze glitters en de rode lak nogal groot. Bij de grijze versie vloeide dat mooi over in elkaar, hier dus niet. Dit is natuurlijk puur persoonlijke smaak. In ieder geval: ik ben fan!

Written by Eva

16 thoughts on “Rimmel Precious Stones: Ruby Crush

Geef een reactie

