Press Days november 2012: PR Style

Twee weken geleden ging ik met medebloggers Sofie (bedankt voor de foto’s girl!), Peggy, Diana, Evelien en Aurelie naar de press days in Antwerpen. Pr-bureau’s zetten die dag hun deuren open en je kan er de nieuwe collecties bekijken, een gezellig babbeltje slaan met medebloggers en de pr people. 

Onze eerste stop was Pr Style. Daar werden we zeer hartelijk ontvangen door Miranda en Stephanie. Twee toffe dames die echt hun tijd namen om bij elke collectie een degelijke uitleg te geven. We mochten ook veel producten testen, altijd leuk.

Beauty interesseert mij natuurlijk het meest, maar deze collectie van Ti Sento wist mij ook te bekoren. Even leek het weer zomer. De blauw-groene armband sprong er voor mij meteen uit. Die heb ik toch even omgedaan.

Staat me goed hé? Hij matchte eigenlijk ook nog best bij m’n sjaal en blouse die ik aan had.

Caudalie is een merk die zich snel tot één van mijn favorieten opgewerkt heeft. Met deze giftbox was het love at first sight. De Huile Divine ruikt hemels. Die dag heb ik hem voor het eerst geroken en ik was op slag verkocht. De geur brengt me echt tot rust. Groot pluspunt: het is geen vette olie. In de giftbox zit ook nog een kaars met deze geur en de legendarische kastanjescrub.

XLS medical, je hebt er vast al van gehoord of er over gelezen. We maakten kennis met drie versies: de koolhydratenblokker, de vetbinder en de eetlustremmer. De namen maken de werking al meteen duidelijk. De koolhydratenblokker is voor de fans van frietjes, puree, pasta. De vetbinder houd alle vet samen zodat het makkelijker afgevoerd kan worden. De eetlustremmer is voor diegene die de hele dag door snacken of die altijd een tweede (en derde) portie nemen bij de warme maaltijd. Ze hebben dus alledrie wel een interessante werking. Goed nieuws dan, want je kan de verschillende versies zonder probleem combineren.

Le petit marseillais had ook leuke producten. Vooral de herstellende boter zal goed van pas komen voor de droge winterhuidjes. De verpakking ziet er ook zo gezellig uit. Deze producten bevatten karitéboter, aloë en bijenwas. Klinkt heerlijk.

Neutrogena-time! Oerdegelijke kwaliteit. Die nepsneeuw maakt het tafereeltje zo echt. Deze drie producten zijn deze winter onmisbaar. Eén product voor het lichaam, één voor handen en één voor de lippen. De handcrème trok snel in en voelde zacht aan.

Ik heb ook nog producten gekregen om te reviewen. In de toekomst zullen er dus nog toffe artikels verschijnen.

Bedankt PR Style ladies voor de uitnodiging, de leuke babbel en de goodiebag. Tot de volgende!

Written by Eva

17 thoughts on “Press Days november 2012: PR Style

Geef een reactie

