The Body Shop kerstevent

Kijk eens aan zeg. Een mooi versierde kerstboom met pakjes onder. Zou je niet zweren dat het kerst is? Vorige week woensdag bevond ik mij, samen met veel medebloggers, in The Body Shop in Antwerpen. Get ready for some pictures!

Eerst even een algemene indruk van de winkel. Die is echt heel gezellig ingericht en volgens mij ook redelijk groot.

Tijd voor de kerstproducten want daar ging het event tenslotte om. Er was trouwens een leuke wedstrijd voor de aanwezigen. Bij het binnenkomen kreeg iedereen een wishlist waarop je drie producten mocht invullen. Op het einde van de avond werden drie wishlists getrokken en die drie gelukkigen kregen dus wat ze ingevuld hadden.

Toffe lolly hé?

Steun het goede doel: dankzij jouw aankoop van deze box kunnen meisjes uit Nepal naar school.

Mooie inhoud heeft deze box. Een maatschappelijk verantwoord cadeau. Maak meerdere mensen gelukkig met 1 cadeau.

Er werden ook demonstraties gegeven. Zo heb ik onder andere genoten van een heerlijke handmassage én een touch-up van m’n make-up. Daar heeft The body shop  nu echt prachtige collectie van. Ik associeer TBS niet echt met make-up, maar ze hebben me aangenaam verrast!

Check die mooie parels! Tbs heeft gewoon zijn eigen météorites 😉 Deze zijn wel eerder bronzer dan highlighter. De oogschaduwpalettes zijn ook mooi en verrassend goed qua pigmentatie. Die glitterverstuiver is helemaal te gek.

Deze foto doet me watertanden. You know how much I love lipgloss! Deze zou ik allemaal wel willen. Heerlijke smaakjes en mooie kleurtjes.

De schuine kabuki’s zijn echt suuuper soft!

Speciaal voor de chocaholics: chocolate everywhere!

Nomnomnom strawberries.

De favoriet van velen: de gingerbread producten.

Afsluiten doen we met cranberry joy.

Zoals je ziet, een heleboel leuke producten. Ik kreeg ook een leuke goodiebag mee naar huis. Er zijn dus interessante reviews op komst. Nog een hele dikke merci voor Sofie die mij voorzag van deze foto’s. Ik zat namelijk zelf zonder fototoestel wegens technische problemen.

Written by Eva

18 thoughts on “The Body Shop kerstevent

  1. Pingback: The Body Shop: Dazzling Rocks « BeautiesAtWork

Geef een reactie

