Lush Twilight bath ballistic

Na een drukke werkweek kan een warm badje enorm deugd doen. Anderhalf uur genieten met een tijdschrift in de hand én een heerlijk twilight aroma. Bedankt Lush voor alweer een heerlijk zen-moment!

De BBB (BadBruisBal) is groot, hij past nog net in mijn hand. Het reliëf van maantjes en sterretjes maakt het schattig maar niet kinderachtig. De lila-paarse kleur maakt het op en top twilight.

Wat zegt Lush?

“Een beetje last van muizenissen in je hoofd? Verjaag ze met een zalig bad met Twilight, een ballistic die lichaam en geest tot rust brengt met lavendel en tonka en geniet van de kleureffecten in je bad, deze ballistic verandert in je bad van roze naar blauw.”

De transformatie van de bbb is zalig om naar te kijken. Voor hij in het water drijft is hij paars, in het water wordt hij roze en na een minuutje komt er plots blauw en glitters tevoorschijn. Check this out!

Het duurt wel een paar minuutjes vooraleer deze joekel helemaal in het water opgelost is. Geen probleem voor mij hoor, ik kijk graag naar al die kleurtjes. De geur is echt heel rustgevend en licht zoet. Het badwater krijgt er een subtiel paar tintje van.

Ik kan iedereen deze bbb zeker aanraden. Dit product is de nummer 2 in mijn lush kerst top 3. Op 1 staat Snow Fairy (what else?) en op 3 Candy Mountain. Valt het op dat ik hou van zoete geurtjes?  Ik heb alvast de vloeibare variant, de douchegel, op mijn wishlist gezet.

Deze bbb is te koop in de Lush winkel of online voor 5.25 euro/180gr. Is dit iets voor jou?

Written by Eva

11 thoughts on “Lush Twilight bath ballistic

Geef een reactie

