Rimmel Precious Stones nail polish ‘Diamond Dust’

A new week, a new nailpolish! Dit keer zelfs een ‘nieuw’ merk, voor mij dan toch. Dit is namelijk het eerste Rimmel-lakje die ik testte. Precious stones, die naam intrigeerde me wel. Ik had hoge verwachtingen, maar werden ze ook ingelost?

Het flesje ziet er mooi uit. Vooral de glitters die er op staan en in de naam verwerkt zijn vind ik fancy. Het flesje bevat 8 ml. Het kwastje vind ik heel handig in gebruik. Plat en breed. Met één strijk heb je nagenoeg je hele nagel bedekt.

Dit is een high-coverage glitter nail polish. Die high-coverage maakte me wel heel benieuwd aangezien de meeste glitternagellakjes vrij sheer zijn en enkel deugen als topcoat. Deze nagellak zou perfecte dekking moeten hebben na twee laagjes. Fingers crossed!

Zo ziet de lak er uit na één laagje. Medium dekking zou ik zeggen. Het ziet er wel al veelbelovend uit. De glitters zijn echt groot. Voor mij ook een enorm pluspunt: hij droogt snel.

Va va voom!!! Wat een verschil maakt dat tweede laagje. Rimmel maakt z’n belofte waar: full coverage na twee laagjes! Prachtig resultaat. De kleur is een mix van donkergrijs en blauw. Mijn nagels glitteren als nooit tevoren. Als dit lakje niet glamoureus is, weet ik het ook niet meer.

Je ziet het, ik ben grote fan. Het beste nieuws moet nog komen…ik heb dit lakje ook in het rood. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een zwak heb voor rode nagellak. Volgens mij zal dat lakje snel gebombardeerd worden tot holy grail!

Ben jij ook fan van Rimmel nail polish?

Written by Eva

14 thoughts on “Rimmel Precious Stones nail polish ‘Diamond Dust’

  1. Ik heb ondertussen al meer dan 10 lakjes van Rimmel en ben groot fan!
    Alle lakjes hebben een fijne brede kwast, en drogen ook snel. Ik ga zeker eens kijken voor deze glitter lak want het ziet er erg mooi uit! 🙂

  2. Pingback: Rimmel Precious Stones: Ruby Crush « BeautiesAtWork

Geef een reactie

