Opgemaakt

Producten opmaken is niet mijn specialiteit. Ik gebruik zodanig veel producten tegelijk dat ik er zelden ééntje op maak. Toch heb ik voor jullie wat lege verpakkingen kunnen verzamelen. Wat heb ik de laatste weken opgebruikt?

Bovenaan zie je curl mousse van taft. In een opwelling eens gekocht in het kruidvat. Ik ga eerlijk zijn, dit product is me niet goed bevallen. Dit is dus geen re-buy. Voor m’n krullen heeft het niets gedaan. Het zorgde enkel voor krokant haar met een vettige uitstraling.

Deo, dat gaat er vlot door. Dat gebruik je iedere dag, de meeste zelfs meerdere keren. Mijn favoriet was die van Nivea.

De patchouli douchegel van Kneipp. Rust en balans, niet gelogen. Een lekker kruidige geur die ontspannend werkt. Trouwens mijn eerste kennismaking met patchouli.

Shikakai secret haarmasker van Rituals. De lekkerste geur ever! Het masker zag er ook speciaal uit van kleur én er zaten subtiele glitters in.

Black XS van Paco Rabanne body lotion. Deze heb ik ooit eens gekregen voor kerst of nieuwjaar. Ik ben er heel zuinig op geweest. Een ideaal geurtje voor de herfst.

Written by Eva

12 thoughts on “Opgemaakt

Geef een reactie

