Rituals Brilliant Bliss shampoo

Brilliant Bliss. Dat bekt goed hé? De naam maakt ook direct duidelijk over welk soort shampoo het gaat. Dit was mijn eerste Rituals shampoo. Hot or not? Find out!

De verpakking is mooi. Een bruin flacon, maar je kan er wel door kijken. Very important! Het logo staat centraal, met de naam van de shampoo er onder. Onderaan zie je een roze band. Zo weet je dat dit product uit de ayurveda-lijn komt. De ayurveda producten ruiken allemaal zalig. Even er aan snuffelen en je bent helemaal zen!

Wat zegt Rituals over de shampoo?

  • Verzorgende glans shampoo op basis van rustgevende Indiase Roos & Shikakai dat ook wel het “fruit voor het haar” wordt genoemd.
  • Brilliant Bliss heeft een vochtinbrengende werking en zorgt voor zijdezacht haar met een prachtige glans.

Rustgevende Indiase Roos en Shikakai, mmmmmm. Echte aromatherapie.

De shampoo is wit/doorzichtig van kleur. Ik zie er al veel glans in. De geur is zalig. Gelukkig blijft de geur na het wassen nog een beetje hangen.

Ik heb wel wat problemen met het flacon. Dat plastic is niet zo plooibaar. De shampoo er uit duwen is dus niet makkelijk.

Mijn haar glanst niet super veel meer of is niet veel zachter maar door de fantastische geur alleen al zou ik het opnieuw kopen.

Written by Eva

16 thoughts on “Rituals Brilliant Bliss shampoo

  1. Deze shampoo ken ik! Hij deed alleen niet veel voor mijn haar. Ik ben het met je eens vwb de geur want die is heerlijk. Zowieso vind ik dat Rituals producten altijd bijzondere geuren hebben.

Geef een reactie

