Tag: how much is your face worth?

Dit vind ik echt één van de leukste tags die ik al gezien heb. Heel leuk ook om te zien welke make-up de mede-bloggers gebruiken. Wat deze tag nog leuker maakt is dat je stil staat bij je budget. Hoeveel geld ‘smeer’ je elke dag op gezicht? Ik ben benieuwd…

De bronzer van Elf kost 2.50 euro. De illuminating blush van Hema kost 5.50 euro.

De BB cream van garnier voor de vette huid heb ik gekocht voor 10 euro. De fixeerspray van Avène kost 1.88 euro.

De green pride mascara van UNE kost 14.99 euro. Voor het NYX palette heb ik 4.34 euro betaald. De I love stage oogschaduwprimer van Essence kost 2.49 euro geloof ik.

Tijd om de balans op te maken: 41.70 euro. Heel goedkoop in vergelijking met anderen. Fantastisch toch dat je voor zo weinig geld er iedere dag stralend kan uit zien?

Heb jij de tag al ingevuld? Zoniet, neem ze gerust over!

Written by Eva

13 thoughts on “Tag: how much is your face worth?

Geef een reactie

