Favourites of October

Alweer een maand die voorbij gevlogen is. Wat gaat het toch snel! Tijd om de producten van de afgelopen maand onder de loep te nemen en de favorieten te kiezen. Lees je mee?

Bovenaan zie je de deodorant van Flower by Kenzo. Een echte klassieker maar ik heb hem nu pas leren kennen. Wie weet koop ik in de toekomst nog het parfum.

Er naast zie je de cleanance gel van Avène. Dit merk kende ik tot voor kort ook nog niet. Het heeft mij wel aangenaam verrast. Vorige maand zat er ook al een Avène product tussen de favorieten, dat zegt genoeg.

Mijn I dream of Nevis palette van NYX. Beste aankoop ever! De kleuren zijn zooo mooi. Het ideale palette voor every day neutrale looks. Goede pigmentatie én korrelt niet. Ik begin al spijt te krijgen dat ik geen back-up gekocht heb.

De father christmas bath ballistic van Lush. Zalige, relaxerende badmomenten. Groen water met rode glitters, kerstmis ten voeten uit!

De date bouquet handcrème van l’occitane. Heel voedend en een speciaal geurtje. Dit zal nog goed van pas komen met dit weer.

Written by Eva

14 thoughts on “Favourites of October

Geef een reactie

