‘I DREAM OF NEVIS’ NYX eyeshadow palette

Hier is hij dan, m’n nieuwste aanwinst! Gescoord met flinke korting én m’n eerste NYX palette. Vorige week vond ik het in m’n brievenbus en sedertdien is het grote liefde tussen ons twee. Vele onder jullie vroegen me om een review. Today is your lucky day!

Zoals ik al zei hielden alle webshops een grote uitverkoop van NYX make up. Ik kocht er zeven, waarvan dit palette. Normaal gezien kostte het iets van 10 euro geloof ik. Nu heb ik het kunnen kopen voor rond de 5 euro. Bijna 50% korting, niet slecht hé?

Op de achterkant van de verpakking vinden we de naam van het palette. Geen idee wie of wat nevis is, of wat het betekent. Dit palette komt uit de caribbean collectie. Verder zien we ook de ingrediënten. Het palette is 12 maanden houdbaar en bevat 8 gram.

Dit is echt één van de mooiste palettes die ik ooit gezien heb! Prachtige kleuren. Zo geschikt voor every day make-up. De verpakking is ook classy zwart met wit. De oogschaduw zelf is in ronde vorm, zie ik toch liever dan vierkant. Er zaten ook nog twee kleine applicators bij. Misschien ze je het al op deze foto, maar er zitten dus matte en shimmereyeshadows in. Tijd om te swatchen!

De swatches zijn gemaakt ZONDER primer, just so you know. De pigmentatie is echt super! Nog beter dan je op de foto kan zien. De derde kleur bevat shimmer. Wat ik ook een enorm pluspunt vind: hij korrelt niet. Niet in het palette en niet bij het aanbrengen.

De linkse kleur bevat shimmer, de rechtse niet. Alweer een schitterende pigmentatie. Ik vind de vijf kleuren echt perfect bij elkaar passen. Dat er zowel matte als shimmeroogschaduws in zitten vind ik ook een pluspunt.

Ik kan iedereen dit palette zeker aanraden. Dit is echt m’n lievelingspalette geworden vanaf de eerste keer dat ik het gebruikte. Hopelijk gaat het nog een lange tijd mee, want aan een nieuw exemplaar raken zal nu moeilijk worden helaas.

Word jij ook zo enthousiast van dit palette?

Written by Eva

16 thoughts on “‘I DREAM OF NEVIS’ NYX eyeshadow palette

Geef een reactie

