De grappigste zoektermen

De meeste bezoekers komen op mijn blog terecht via zoektermen die ze ingetikt hebben in een zoekmachine zoals google. Op mijn wordpress dashboard kan ik zien welke zoektermen mensen ingetikt hebben. Af en toe zit daar wel eens een raar woord tussen of een rare zin. Vandaag zet ik voor jullie de grappigste/raarste zoektermen op een rijtje.

lelijk geschriftΒ Hoezo? Ik typ toch? Of wil je misschien zeggen dat je het lettertype niet mooi vind? πŸ˜‰

bed past niet tussen 2 muren Sorry, dit is een beautyblog. Met architecturale problemen moet je ergens anders zijn. πŸ˜‰

smink beren Beren met make-up op? Dat ziet er vast grappig uit. πŸ™‚

knutselen met gel Iemand doet een suggestie voor een DIY. πŸ˜‰

glazen potjes Make-up in glazen potjes? πŸ™‚

mijn gezicht blinkt Ik heb ook een vette huid meid. Ik leef met je mee. πŸ˜‰

beautiesatwork.nl beautiesatwork.be lijkt me logischer aangezien ik een Belgische beautyblogger ben. πŸ˜‰

del Hier wordt niet gevloekt!

jouw mooie blauwe ogen Heel erg bedankt voor het compliment maar mijn ogen zijn groen. πŸ™‚

nuddy bb cream Ja, zoektermen met schrijffouten kom ik vaak tegen. Een letter te veel, een letter te weinig…

Heb jij enkele speciale zoektermen op jouw dashboard gevonden?

Written by Eva

23 thoughts on “De grappigste zoektermen

  1. Haha, ontzettend herkenbaar! Ik moest lachen bij het vette huid stukje, true story girl. Het is rot, maar de vette huid heeft ook zijn voordelen. πŸ˜€ Ik heb heel veel bloed zoekwoorden dus gebroken neus, blood, nepbloed en laatst de nepbloed maken beautykoning. Vond ik zo leuk!

  2. Haha ik ken dit! Ik zie soms ook hele rare zoektermen ertussen staan zoals bijvoorbeeld hoe heet een auto die je met de hand moet starten, luiheid en zuurkool haha. Apart hoe ze dan op je site terrecht komen!

  3. Hehe, bij ons doen de Ikea-termen het heel goed (misschien omdat ik een Pax dressing heb, geen idee) Maar verder niks raars.
    Kan me wel voorstellen dat een aantal mensen teleurgesteld zijn als ze niets over beren shmink vinden.. πŸ˜€

  4. Pingback: De leukste ‘Jlovesbeauty’ zoektermen | jlovesbeauty

Geef een reactie

