Philosophy event @ Antwerpen

Maandag was ik aanwezig op een bloggers event van Philosophy die plaats vond in Hotel Julien in Antwerpen. Tal van grote bloggers waren present, zowel Belgische als Nederlandse. Denk aan Kim van IT-girl, Hanne van Snow White Glamour, Serena van BeautyLab, Cynthia van Miss Lipgloss….Dit was dus niet zomaar het eerste het beste event! Zet je schrap voor een gezellig fotoverslag.

In kleine groepjes werden we ontvangen in een gezellige hotelkamer die mooi gedecoreerd was met philosophy producten. Een lieve dame gaf ons in het Engels uitleg over het ontstaan van Philosophy en ze lichtte de oude en nieuwe producten toe.

We hebben enorm veel producten uitgetest. Erg leuk, zo’n interactieve sessie. Moisturizer, peelings, cleansers…you name it, we tested it. Er werd lustig in de handen gewreven (letterlijk) en daarvoor hadden we soms water nodig. Op naar de badkamer!

Wat zie ik daar? LIPGLOSS HEAVEN!!! Ik had bijna een exemplaar in m’n handtas gemoffeld πŸ˜‰ #joke Deze zes schatjes, geΓ―nspireerd op de legendarische shower gels, zijn vanaf december te koop in Ici Paris Xl voor 15.95 euro. Zet ze maar snel op je kerst-wishlist. Ze geven je lippen een mooie glans, een vleugje kleur en een heerlijke smaak. Dat allemaal terwijl zonnebloemzaadolie en vitamine E zorgen voor hydratatie.

Een badrand om U tegen te zeggen. Had ik thuis ook maar zo’n kleurrijk assortiment staan!

Candy canes en rood-witte verpakking, christmas is on its way. De candy cane scrub rechts op de foto ruikt heerlijk fris naar pepermunt. Even je verstopte neus er boven houden en alles is opgelost denk ik. Deze scrub is op basis van zeezout en bevat 625 gram. Daar kan je een hele tijd mee doen. Vanaf december verkrijgbaar in Ici Paris Xl voor 34.95 euro.

Links zie je de candy cane shower gel. Butterscotch en vanillecrΓ¨me, het water loopt me in de mond. Die zet ik ook snel op m’n wishlist. De 480 ml staan garant voor een kerstvakantie vol badplezier! Vanaf december verkrijgbaar bij Ici Paris Xl voor 20.50 euro.

Bovenstaand setje bevat 3 producten: een winter escape shower gel, body lotion en lipgloss. Zalige fresh vanilla frost geur. Dit ideale kerstpakje is te koop voor 34.95 euro bij Ici Paris Xl vanaf december.

Tot slot heb ik nog wat pure eye-candy:

Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat ik een zeer aangename dag gehad heb. Zalige producten, zalige mensen, zalige mede-bloggers, zalige hapjes en drankjes….Bij het naar huis gaan kreeg ik nog een mooie goodiebag. In de toekomst mag je je dus zeker nog aan een paar goede reviews verwachten.

Tot slot wil ik de organisatoren en iedereen die meegeholpen heeft aan het event nog eens hartelijk bedanken!

Written by Eva

25 thoughts on “Philosophy event @ Antwerpen

  1. Ooohhhhh ik ben een beetje jaloers…. heb je de badproducten ook mogen testen? Of zaten die in de goodie bag. Van hun collectie gaat zeker wat op mijn lijst voor de kerstman πŸ™‚

  2. Pingback: Philosophy: purity made simple : one-step facial cleanser « BeautiesAtWork

  3. Pingback: Philosophy: The Microdelivery Peel « BeautiesAtWork

Geef een reactie

