Catrice Fred Said Red

Het wordt echt veel te vroeg donker!!! Voor alle bloggers en mezelf een groot probleem want ’s avonds is het moeilijk om waarheidsgetrouwe foto’s te maken. Deze nagellak ziet er precies ook wat anders uit dan in het echt…neem dus voor de zekerheid maar een kijkje in het kruidvat.

Okay, Fred said Red. Echt een fel kleurtje. Normaal gezien kies ik altijd ‘gewoon’ rood. Nu ik toch mijn grenzen aan het verleggen ben (bruine nagellak enzo) kan ik even goed eens fel gaan.

Misschien kan je het hier al een beetje zien, maar Fred is dus niet Red maar Orange! Donkeroranje weliswaar. Heeft de misleidende naam me boos gemaakt? Nope. Oranje nagellak had ik nog niet in m’n stash. Fel blijft fel, dus donkeroranje of rood, maakt me niet uit.

Wat me meer stoort is de sheer-ness. Nu ja, dit is nog maar het eerste laagje. Hout vasthouden, want lakjes die drie lagen nodig hebben zijn not my cup of tea.

Deze foto is totaal mislukt. Nu ziet hij er roze uit. Anyway, hij dekt nog niet volledig na 2 lagen. Je ziet er de witte nagelrand volledig door. Big no-no.

Conclusie: niet dekkend na twee lagen én oranje in plaats van rood. Gebuisd!

Written by Eva

16 thoughts on “Catrice Fred Said Red

  1. Mooie rode lak! Die naam is weer geweldig. Right Said Fred is overigens een band (ken je die.. is alweer een hele tijd geleden; hadden grote hit met I’m too sexy ) daar zal het vast op geïnspireerd zijn.

  2. Ik vind het alsnog wel een leuke nagellak! Wat heb jij trouwens een leuke blog, ben je meteen met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook snel eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

