Nivea Express body lotion

Tijd voor het tweede staaltje van de maand. Dit keer een body lotion. Het ideale moment. De herfst heeft ons in z’n greep. De huid begint weer droog te worden en kan dus best een beetje body lotion gebruiken.

De full size verpakking heeft dezelfde vorm als dit staaltje. Zo is het in de winkel makkelijk te herkennen. Anders moet je daar tussen de duizenden body lotions nog zwaar zoekwerk verrichten.

De typische Nivea kleuren, blauw en wit, zijn duidelijk aanwezig. Mooi clean.

‘Verzacht, hydrateert en verfrist. Dit product bevat vitamine E en kan dagelijks gebruikt worden voor de verzorging van de normale huid. Deze bodylotion beschermt de natuurlijke huidstructuur en zorgt voor behoud van de natuurlijke beschermingslaag.’

So far, so good. Time to test!

De textuur is aangenaam. Niet vast, niet lopend. Iets tussen de twee, my favourite. Het voelt lekker fris en de geur is ook niet mis. Bovendien is het product zuinig in gebruik want met deze hoeveelheid heb ik mijn andere hand ook nog kunnen insmeren.

De lotion smeert goed uit en trekt snel in. Resultaat: zachte huid.

Written by Eva

8 thoughts on “Nivea Express body lotion

  1. Klinkt fijn, maar ik ben nooit echt zo’n fan geweest van nivea omdat deze producten bij mij altijd jammer genoeg tegenvallen. Maar misschien moet ik het toch nog eens een kans geven en deze proberen.:)

  2. Ik verdraag ook maar weinig Nivea-producten op mijn gezicht, maar voor mijn lichaam vind ik deze echt aangenaam. Voor mijn benen gebruik ik liever een butter (zeker in de winter). Maar sowieso, fijn productje 🙂

Geef een reactie

