Catrice: Dulce & Havanna

Gezellig met de laptop op schoot wat bloggen en terwijl de nagels voorzien van een nieuw kleurtje. Herkenbaar? De moderne, hardwerkende zakenvrouw moet kunnen multitasken hé 😉 Zolang ik geen nail polish mors op mijn laptop…Foundation is makkelijk te verwijderen, maar aceton en laptops gaan niet goed samen. 

Colour of the next 3 days: Dulce & Havanna van Catrice. Mijn eerste bruine nagellakje. Voordien dacht ik altijd dat bruine nagellak er voor zou zorgen dat mijn nagels er vuil zouden uit zien. Vandaag ben ik echter overtuigd dat bruine nagellak zelfs heel classy kan zijn!

Resultaat met 1 laagje. Dit is toch echt chocomelkkleur? De nagellak is niet drinkbaar dames! Ik moet nog altijd wennen aan de superlopende textuur van de nagellak. De lak loopt al snel naar de zijkant van mijn nagel, waardoor touch-ups achteraf onvermijdelijk zijn.

Wat me trouwens deze keer ook opviel was dat er veel luchtbellen aanwezig waren na het lakken. Ik heb nochtans niet met het flesje geschud…Iemand een idee?

Tadaaa. Voor de chocomelk-kenners: 1 laagje is chocovitkleur, 2 laagjes is cécémelkleur.

Ik ben tevreden over het resultaat. De dekking is goed, de glans is oké en hij chipped pas na 3 dagen. Vanaf heden staat bruine nagellak niet meer op mijn weigerlijst.

Ben jij fan van bruine nagellak?

Written by Eva

21 thoughts on “Catrice: Dulce & Havanna

  1. Ik ben lang geen fan geweest van bruine nagellak, maar sinds kort heb ik er wel enkele aan mijn collectie toegevoegd die ik leuk vind.
    Deze is ook mooi, en staat je trouwens goed! 🙂

Geef een reactie

