Rituals: Ginkgo’s secret

Gisteren heb ik m’n eerste sample van het sample project getest. Een handcrème leek me wel leuk. Het was trouwens lang geleden dat ik nog eens een product van Rituals gebruikte en ik heb er van genoten!

Het groene zakje ziet er fris uit en past perfect bij de ingrediënten. Het full size product is in een knijptube, altijd handig.

Wat zegt Rituals zelf?

  • Deze luxe, rijke handbalsem is speciaal ontwikkeld om ruwe, droge handen te verzachten en te herstellen.
  • Verrijkt met Ginseng, het symbool van onsterfelijkheid, en Ginkgo Biloba, dat bekend staat om het verstevigen van de bloedvaten.

Voor de die-hards heb ik de ingrediëntenlijst gefotografeerd.

De geur is heerlijk. Rituals heeft altijd producten met lekkere geurtjes. Mijn favoriete lijn is die van Ayurveda.

De handcrème smeert goed uit en is inderdaad zeer rijk. Dit staaltje kan je zeker twee keer gebruiken.

Voor mij was de handcrème toch net iets te rijk. Ik heb hem een paar minuten laten intrekken en de resterende crème heb ik verwijderd met een handdoek. Achteraf waren mijn handen heel zacht.

Zou ik dit full size kopen? Ja, want het product houdt zijn belofte én het ruikt lekker.

Written by Eva

16 thoughts on “Rituals: Ginkgo’s secret

Geef een reactie

