Een dagje Ikea

Geloof het of niet maar tot voor kort had ik nog nooit een bezoekje gebracht aan de Ikea in Gent. Eergisteren kreeg ik telefoon van een vriendin. Ze wil haar slaapkamer restylen en nodigde mij (en nog een andere vriendin) uit om haar te helpen…

De rit van Brugge naar Gent was snel gepasseerd. We hadden heel wat bij te praten en voor we het wisten bevonden we ons in de parking.

Met een plan van haar slaapkamer, uiteraard voorzien van afmetingen, gingen we winkel binnen.

Ik heb altijd een zwak gehad voor inrichten/decoratie. Een huis/appartement inrichten moet toch  wel het leukste ‘werkje’ ooit zijn? Hopelijk krijg ik later van mijn man carte blanche en mag ik het volledige huis inrichten 😉

We hebben keukens, badkamers, slaapkamers, livings en zo veel andere dingen gezien. Ik zei nog tegen mijn vriendinnen: ‘we lopen hier precies in een hollywoodvilla met 20 slaapkamers en 5 badkamers’. Hééérlijk.

De kleuren van de slaapkamer zijn wit, groen en turquoise. Leuke combinatie hé? We hebben een groen tapijt gekocht, twee turquoise kussentjes, een bedovertrek met witte en groene strepen en drie spiegeltjes in kaders.

Alles past zo goed bij elkaar. Eens de kamer af is zal het echt een plaatje zijn! Ondertussen was het al kwart voor zes. Tijd om de cafetaria op te zoeken. Een portie frietjes met mayo, delicious. Met een tevreden gevoel en onze armen vol decoratie verlieten we de Ikea. See you next time!

Written by Eva

14 thoughts on “Een dagje Ikea

Geef een reactie

