Mijn nagellakjes

 

Je ziet het al, het zijn er niet zo veel. Nagellak ben ik pas de laatste maanden beginnen  appreciëren. Veel tijd om een grote stash aan te leggen heb ik dus nog niet gehad. Binnen een jaartje zal ik nog eens een update houden. Tegen dan zal er al wat meer te  tonen zijn.

 

We beginnen met de mini’s. Een zilver en brons lakje van de Claire’s en een rode van 2B. De rode is echt al jaaaren oud, die is al meer stroop dan nagellak.

 

Twee doorzichtige nagellakjes. Eén van 2B en één van Kruidvat. A girl can never have too much top coats 😉

 

Een witte en roze nagellak van Kruidvat. Samen met de doorzichtige nagellak van Kruidvat vormden ze een french manicure setje. Een rood/roze glitterlakje van Essence die ik nog niet genoeg gedragen heb.

 

Een olijfgroen Essence lakje (gekregen van een MEGAgoeie vriendin), een rose gold lakje van de Zeeman en Jaipur van W.I.C by Herôme (mijn lievelingsnagellak).

Er ontbreekt nog een lakje die ik echt nergens kon vinden. #sloddervos Het gaat om het blauwe glitterlakje Choose Me van Essence.

Written by Eva

11 thoughts on “Mijn nagellakjes

Geef een reactie

