Favourites of September

Mijn budgetversie van de M.A.C. Fix+. Deze ga ik zeker opnieuw kopen in een groter formaat. Alhoewel, misschien een goed idee om dit op mijn kerst/nieuwjaarswishlist te plaatsen. Zo heerlijk fris en een veel natuurlijker resultaat dan poeder.

 

 

Mijn eerste zelfgekochte Dior lipstick mocht in dit lijstje zeker niet ontbreken. Ik ben er wel zuinig op. De felle kleur moet ik nog gewoon raken. Tot nu toe heb ik alleen nog maar goede commentaren er op gehad. Misschien moet ik eens vaker voor een fel kleur gaan?

 

Eindelijk een crème gevonden die mijn huid goed voedt en geen vettig laagje achter laat. Mijn huid ziet er na een paar weken smeren al veel gezonder en stralender uit. Echt een geschenk uit de hemel.

 

De herfst heeft zijn intrede gedaan. Bye bye sunshine en mooi gebruind lichaam. De komende maanden moeten we het weer doen met hulpmiddeltjes. Deze spray zal in de winter zeker van pas komen. Zo kan ik alsnog mooi gebruind op kerst- en nieuwjaarsfeestjes verschijnen.

 

Mijn nieuwe foundation die al meteen gebombardeerd is tot holy grail. Goede dekking, goede prijs, goede verpakking én blijft de hele dag mat! Bovendien geen primer en concealer meer nodig met dit pareltje. What more could you wish for?

Wat zijn jouw favorieten van september?

Written by Eva

6 thoughts on “Favourites of September

Geef een reactie

