De voordelen van een vette huid

Een vette huid, zeer frustrerend. Lotgenoten zullen mij zeker begrijpen. Constant de vrees voor een glimmend hoofd, make-up een hele dag op z’n plaats houden (mission impossible) en dan zwijgen we nog over de onzuiverheden en de eeuwige zoektocht naar goede skincareproducten. Vandaag wil ik jullie (en mezelf) een hart onder de riem steken en even de voordelen van een vette huid uit de doeken doen.

-onze huid veroudert langzamer en we krijgen minder snel rimpels. Als dat geen voordeel is! Geen dure crΓ¨mes of botox voor ons, nature is on our side πŸ˜‰

-onze huid is beter beschermd tegen invloeden van buitenaf. In de winter hebben wij minder snel last van droge plekken, velletjes…

-onze huid zal minder last hebben van agressieve bestanddelen in cosmetica en skincare. De talg zorgt voor een beschermlaagje.

-wij mogen meer scrubben want onze huid is dikker.

-een puistje af en toe zorgt voor een jeugdige uitstraling πŸ˜‰

Weet jij nog enkele voordelen?

Written by Eva

7 thoughts on “De voordelen van een vette huid

  1. Ik kan niets anders dan achter je conclusies staan. Ik heb inderdaad een gladdere huid dan leeftijdgenoten die het met een droger huidje moeten doen. Jammer is wel dat fabrikanten ervan uitgaan dat iedereen op een bepaalde leeftijd een drogere huid gaat krijgen en dus aan het rijkere spul moet….niet bij mij, ik moet nog steeds aan creme die voor een jonger publiek is bedoeld hahaha.

Geef een reactie

