Action shoplogje

 

Een paar weken geleden ging ik met een vriendin naar de Action. Ik was niet echt van plan om iets te kopen maar ik ben toch naar buiten gewandeld met make-up. Het moet maar niet zo goedkoop zijn!

 

Blush, mijn zwakke plek hΓ©. Eerder had ik al eens een blush gekocht in de Action en ik ben er tevreden over. Nu heb ik een donkerroze en deze lichtroze/peachy versie. Ik kan mij vergissen maar volgens mij zijn er maar 2 tinten blush. Zoniet wil ik de andere versies ook wel aanschaffen. Voor 99 cent moet je het niet laten hΓ©!

 

Dit oogschaduwpalet was een cadeautje voor m’n verjaardag. Met de oogschaduw van de Action heb ik nog geen ervaring. De kleuren vind ik alvast geslaagd. Ik herinner me ook nog een blauw palet maar dat sprak me niet zo aan. Een vriendin vertelde me dat je deze oogschaduw best nat aanbrengt. Dan is de pigmentatie blijkbaar super. Will do!

De verpakkingen zien er natuurlijk goedkoop uit, maar over de producten zelf ben ik tot nu toe altijd tevreden geweest. Ik vind het leuk om een stash te hebben die gaat van Guerlain tot Action make-up.

Welke Action make-upjes heb jij?

Written by Eva

13 thoughts on “Action shoplogje

  1. Ik heb het oogschaduwsetje ook (en wellicht de blush ook maar dat weet ik zo even niet), Die roestbruine kleur is mooi maar moeilijk aan te brengen, erg kruimelig dus je moet er wel even aandacht aan besteden maar ja voor die prijs is het best goed.

Geef een reactie

