What’s in my make-up bag?

 

Een heerlijke tag die ik bij anderen altijd met veel plezier bekijk. Time to return the favour! Vandaag nemen we een kijkje in mijn every day make-up bag. Verwacht dus geen 25 producten, want op een doordeweekse draag ik zelfs geen oogschaduw. 

 

We beginnen bij de ogen. Ik werk eerst m’n wenkbrauwen bij met m’n potlood van Catrice. Het borsteltje gebruik ik eigenlijk nooit.

Daarna gebruik ik deze mascara van UNE. Een gigantische aanrader! Beter dan veel high-end mascara’s die ik al gehad heb. Dit was ook m’n eerste bruine mascara. Een bruine mascara zorgt voor een zachtere uitstraling dan zwarte. In de toekomst ga ik zeker nog eens een bruine mascara aanschaffen.

 

Bij het opmaken van de rest van mijn gezicht heb ik natuurlijk wat tools nodig. Deze stipple brush en kabuki zijn mijn partners in crime.

 

De ene dag zie je er al wat beter uit dan de andere dag, je weet hoe dat gaat. Als ik een goeie dag heb, is een BB cream voldoende. Deze van garnier voor de vette huid is echt een holy grail voor mij. Het enige product die mijn gezicht de hele dag mat houdt zonder toch-ups!

Als ik een bad face day heb gebruik ik deze primer en foundation van MUFE. Dit is een face & body foundation dus zeker geen full coverage. Beide producten breng ik aan met de stipple brush.

 

Om mezelf een healthy glow te geven gebruik ik deze illuminating blush. Die breng ik aan op m’n jukbeenderen. Hiervan heb ik ook de roze versie.

De lipgloss van UNE is heel aangenaam in gebruik. Een heel zacht borsteltje, geen sponsapplicator. Aangezien de rest van m’n make-up heel sober is, mag de lipgloss wat feller van kleur zijn.

 

Afwerken doe ik met deze spray van Avène. Dit is mijn budgetoplossing bij gebrek aan een M.A.C. fix+. Even vernevelen, laten opdrogen en mijn make-up ziet er perfect uit.

Welk product zit ook in jouw make-up bag?

Written by Eva

21 thoughts on “What’s in my make-up bag?

  1. Wat een mooi tasje, wauw! Ik heb niet echt een make-up bag, wel een heel klein schattig etuitje waar ik wat make-u dingetjes in heb zoals lipgloss, lipbalm, parfum, nagelvijl, spiegeltje, etc. Ik neem eigenlijk nooit veel make-up mee, ik zorg ervoor dat ik dat in de ochtend voor vertrek gedaan heb 😉

  2. Leuke producten ! Altijd fijn om eens in een ander zijn tasje te neuzen ;-). Ik heb niet echt een make up bag maar wel een bakje waar véél te veel in zit die ik elke dag gebruik. Het wenkbrauwpotlood van Catrice is één van mijn favorieten.

Geef een reactie

