Tax Free shoplogje

 

 

Eind augustus ging op reis naar Malta. Dat deden we met het vliegtuig en wie vliegtuig zegt, zegt tax free! Gewapend met een goedgevulde portefeuille en een wishlist stapte ik de winkel binnen…

 

De buit: een Dior Addict lipstick en de Météorites Perles van Guerlain. De parels, hoeveel heb ik daar niet van gedroomd, weggesmolten bij het zien van de foto’s op andere blogs…Toen ik ze in de winkel zag staan heb ik geen seconde getwijfeld. De Dior Addict stond niet helemaal bovenaan m’n wishlist, maar na de swatch in de winkel was ik verkocht.

 

Zo ziet het magische doosje er uit aan de binnenkant. Zoals je kan zien zat er eerst nog een spons in ter bescherming. Knap dat ze daar aan gedacht hebben! De parels zelf ruiken heerlijk naar viooltjes. Dit product heeft echt alles: mooi kleur, goeie geur, luxueuze verpakking…Ik heb gekozen voor de teint 02 Beige. Dit schatje heeft me ongeveer 35 euro gekost.

 

Een high-end lipstick, een must-have. Deze lipstick is echt zalig. Hij smeert zo zacht op de lippen, precies een lipbalm! De pigmentatie is uiteraard ook subliem. De kleur is fel, zeker een grote stap buiten mijn gewoonlijke kleurenpalet. Ik heb gekozen voor kleur 750 Rock’n Roll. Voor dit schatje betaalde ik 24.50 euro.

De lipstick heb ik al een paar keer gedragen voor een speciale gelegenheid. De parels durf ik nog niet gebruiken, ze zijn zo precious!

Wat was jouw laatste tax free aankoop?

Written by Eva

20 thoughts on “Tax Free shoplogje

Geef een reactie

