Marc Inbane: natural tanning spray

Toen ik een paar weken geleden een post zag op Cynthia haar blog over de Marc Inbane natural tanning spray was mijn interesse gewekt. Snel ging ik op zoek naar nog meer reviews van andere bloggers. Die waren ook allemaal positief. Daar moest ik meer van weten….

Inbane, hoe zijn ze op die naam gekomen? De namen van de drie uitvinders: INgo, BArt en NEle. Cool gevonden hé!

Het flacon vind ik heel luxueus. Zwart staat altijd classy en die zilveren dop maakt het helemaal af.

De spray is verrijkt met plantaardige, voedende en authentieke ingrediënten waaronder Aloë Vera en Ginkgo. Klinkt goed hé?

Op de achterkant staat nog wat info.

Hoe gebruik je nu de spray? Best na het douchen. Geen kledij met lichte kleuren aandoen. Het flacon goed schudden voor gebruik. Hou het 30 cm van het lichaamsdeel. Spray met een vloeiende beweging van links naar rechts en van boven naar onder.

Ik heb besloten om mijn benen te doen. Mijn gezicht leek me net iets te delicaat. Trouwens een gezicht bruiner maken is snel gebeurd met een bronzer. Mijn benen met een bronzer bruiner maken zou een lang en lastig werkje zijn 😉

Omdat ik zo’n noob ben op dit vlak heb ik een beetje gezeurd. Na het sprayen heb ik met een handdoek wat gedept. Zoals je foundation aanbrengt met een stipple brush. Zo was ik zeker van een mooi effen effect én dat de kleur niet te donker zou zijn. Om het droogproces wat te versnellen gebruikte ik een haardroger.

Ik denk dat jullie zelf wel zien welk been ik behandeld heb. Het linkse dus. Uiteraard heb ik achteraf ook het andere been behandeld. Deze foto heb ik voor jullie gemaakt zodat jullie goed het verschil kunnen zien. Wat trouwens ook opviel was dat de spray heel goed ruikt.

Als je denkt dat deze spray iets voor jou is, neem dan zeker een kijkje op de Marc Inbane website.

Written by Eva

12 thoughts on “Marc Inbane: natural tanning spray

Geef een reactie

