Lush kerstcollectie 2012

Gisteren was ik aanwezig bij de voorstelling van de kerstcollectie van Lush. Een belevenis voor alle zintuigen, letterlijk. Er werd geroken, gevoeld, geproefd, gezien… Geniet mee aan de hand van de foto’s, het zijn er veel! P.S. De cadeaus op deze foto zijn het hele jaar door te koop bij Lush, voor diegene die niet kunnen wachten tot kerst  😉

Een grote schaal met water stond al klaar. We hebben ontelbare badproducten getest.

Telkens werd met de schaal rondgegaan zodat we de mooie kleuren konden zien, de heerlijke geuren konden opsnuiven…

Wat humor op tijd en stond moet zeker kunnen 😀

Prachtige kleurcombinaties heb ik gezien!

Alle kleuren van de regenboog 😀

Glitters, anyone?

Hier komen de producten!!!

Jullie ogen zijn al moe zeker van al die foto’s te bekijken 😉 En dames, wat denken jullie van de producten? Als ik het mij goed herinner zijn ze te koop vanaf 5 oktober. Ik zal jullie zeker nog meer info geven binnenkort omtrent prijzen, deze foto’s wou ik jullie gewoon zo snel mogelijk tonen.

Written by Eva

15 thoughts on “Lush kerstcollectie 2012

Geef een reactie

