Lush Wishlist: deel 1

 

Lush, wie is er niet gek van? De producten zien er allemaal zo vrolijk en kleurrijk uit, om nog mar over de geur te zwijgen. Regelmatig bevind ik mij dan ook op de lush-website, op zoek naar nieuwe producten voor op de wishlist. Lezen jullie mee?

Bubblegum lip scrub – Deze lipscrub moet ik zelfs niet meer voorstellen. Geloof het of niet maar die heb ik dus nog niet in mijn bezit. Shame on me.

 

Jumping juniper – Shampoo in vaste vorm, een grote knop die omgedraaid moet worden. Hier ben ik wel heel benieuwd naar. Juniper is goed voor vet haar.

You’ve been mangoed – Mango, avocado én amandelolie….YES baby! De kleur is ook perfect hetzelfde kleur van mango.

It’s raining men – De vloeibare versie van Honey I Washed The Kids. Need  I say more?

Wat staat op jullie Lush-wishlist?

Written by Eva

9 thoughts on “Lush Wishlist: deel 1

Geef een reactie

