NOTD: Jaipur by Herôme

 

Vandaag toon ik jullie mijn eerste Herôme-lakje. Toen ik een paar weken geleden het persbericht binnenkreeg van de W.I.C.-collectie Magical India en de foto’s bekeek was het meteen Jaipur die mij wist te verleiden. Nu staat het flesje te pronken in m’n lade, maar wat is mijn ervaring?

 

De verpakking vind ik alvast geslaagd. Eens een lang en fijn flesje in plaats van een kort en dik.

De kleur vind ik echt prachtig. Een iets donkerder lakje staat ook classy. In het flesje ziet het er bordeaux uit met een twist van bruin.

 

Tadaaa! Het kleur is enigzins anders dan ik me voorgesteld had maar zeker geen teleurstelling. Nu zie je dat de lak eigenlijk een soort donkerpaars is met subtiele rode glitters (die op foto moeilijk vast te leggen waren).

De lak zelf smeert heel goed uit. Geen strepen, geen stroperig gedoe. Dit resultaat had ik na 1 (!) laagje. Grote plus, for sure.

Kortom: een zeer aangename kennismaking en zeker een aanrader. In de toekomst zullen er zeker nog Herôme-lakjes aangekocht worden!

Written by Eva

20 thoughts on “NOTD: Jaipur by Herôme

  1. Pingback: Va.Kan.Tie. « deijsprinses

Geef een reactie

