Elf Studio Stipple Brush

 

Mijn kwastenset is nog zeer miniem. Je vindt er de essentials wel in, allemaal van verschillende merken. Natuurlijk droom ik ook wel eens van een uitgebreide set van Sigma bijvoorbeeld maar met budgetvarianten kan ik voorlopig nog mijn plan trekken.

De stipple brush, iedereen is er laaiend enthousiast over. Tot voor kort bracht ik mijn foundation nog aan met een ‘ordinaire’ platte foundation borstel. Op zich niets mis mee, maar zeker voor verbetering vatbaar. Bij Elf hebben ze ook een stipple brush en die zou ik dan kopen.

 

Hij was mooi verpakt en de haartjes zelf waren nog eens extra beschermd met een plastic hoes eromheen. En boy, die haren zijn zacht! Echt een streling voor de huid. Daarom alleen al een serieuze verbetering ten opzichte van m’n normale foundation brush.

 

Ik gebruik hem bijna dagelijks en er is nog geen enkel haartje losgekomen. Een knappe prestatie. De haartjes zelf blijven ook na vele keren gebruikt te zijn even zacht, ook geen last van samengeklonterde haartjes ofzo. Ook z’n vorm is hij nog niet verloren, de haren staan niet wijd uiteen of zo.

Kortom, een echte aanrader voor wie op zoek is naar een stipple brush die goed werkt Ên budgetvriendelijk is. Deze brush kan je kopen voor 4 (!) euro op de website.

Written by Eva

10 thoughts on “Elf Studio Stipple Brush

Geef een reactie

