Wishlist

Jaren en jaren hield ik m’n wishlist bij in m’n hoofd. Ik word er natuurlijk niet jonger op dus m’n geheugen laat me af en toe in de steek. Tijd om die wishlist eens neer te pennen. My partner in crime: style journal.

Een wishlist is natuurlijk een work in progress, maar dit heb ik de afgelopen dagen opgeschreven:

 

Het is een mix tussen budget en high-end. Er staat opvallend veel foundation in. Foundation is natuurlijk de basis van alles, dus daar mag je best wat meer aan uitgeven vind ik. Momenteel heb ik 1 vloeibare foundation, plaats genoeg voor nog รฉรฉntje.

Het Sleek Sunset Palette staat er ook al maanden op, net als de Milk Jumbo pencil van NYX. Die twee ga ik toch ooit eens moeten kopen want voor de prijs moet ik het zeker niet laten.

Het Technic Electric Palette. Al sinds juli probeer ik het te pakken te krijgen maar telkens uitverkocht.

Last but not least, de Catrice Smoothing Refiner. Een extra primer kan ik wel gebruiken want mijn huidige begint op te raken.

Binnen een paar maanden zal ik een update houden ๐Ÿ™‚

Written by Eva

12 thoughts on “Wishlist

Geef een reactie

