What’s in my bag: travel edition

Jaja, wanneer je dit leest zit ik waarschijnlijk al op de luchthaven te wachten op het vliegtuig naar Malta. Om jullie ook een beetje een reisgevoel te geven ga ik jullie vandaag tonen wat ik meeneem in m’n beautycase. Enjoy!

Deo, haarspeldjes, haarrekkers, borstel…

Links zie je allemaal travelsizeverpakkingen. Die kan je in het kruidvat kopen en dan thuis vullen. In het flesje zit een tonic, in de rest zit cleanser, mosturizer, conditioner, mattifying cream…Rechts zie je shampoo en badolie van een vorige reis.

Twee lipglossjes, een popstick in kleur 060 en een lipbalm met zonnebescherming.

Deze foto is helaas wat wazig. De drie kettingen van Vie juwelen. Elk een andere stijl, elk bestemd voor een andere outfit.

Een concealer palette, translucent powder, een skin tint van Lush, een highlighter van Elf, een oogschaduw duo van Elf en twee illuminating blushes van Hema.

Mijn wenkbrauwpotlood, m’n Elf stippling brush (helemaal weg van btw), m’n foundationkwast die ik ook gebruik om concealer mee aan te brengen, een Elizabeth Arden mascara en make-up remover van MUFE.

Een handspiegeltje, m’n kabuki van Art Deco, een nagelknipper en wat parfumstaaltjes.

Hiermee sluit ik af. De artikels blijven dagelijks online komen. Ik ga wel geen mails kunnen beantwoorden, comments kunnen goedkeuren of andere blogs kunnen bezoeken. Dat overleven jullie wel πŸ˜‰ Hasta la vista ladies, tot volgende week!

Written by Eva

11 thoughts on “What’s in my bag: travel edition

Geef een reactie

