Moleskine Passion Journal Style

 

Soms krijg je van een vriendin wel eens een goede tip op beauty-vlak. Ze zei me dat ik eens een kijkje moest nemen op cadeau.nl. Ze hebben erg leuke cadeaus, bijvoorbeeld voor een verjaardag. Maar het item die er voor mij het meest uitsprong was natuurlijk de Moleskine Passion Journal Style!

De journal was mooi verpakt, echt zoals een cadeautje. Tegen een mooi verpakt cadeautje zeg ik nooit nee.

 

Er zat ook nog een plastic hoesje om. Haast onmogelijk om beschadiging te hebben.

 

Prachtige kaft hé! Zo’n mooie tekeningen van kledingstukken. Dat heb ik nog nergens gezien hoor. En de kaft is ook hard. Geen kaftje die makkelijk zal plooien, het kan tegen  een stootje. Is ook nodig als ik van plan ben om het iedere dag mee te nemen in mijn handtas.

 

Er zitten ook stickervelletjes bij. Zo kan je het notitieboekje nog overzichtelijker maken én kleurrijker. Ik heb al een paar stickertjes gekleefd.

 

Hier zie je de tabbladen die al aanwezig zijn. Mijn favorieten zijn ‘wishes & gifts’ en ‘events’. Daarnaast kan je ook zelf nog een aantal lege tabbladen een naam geven door middel van de stickers. Zo heb ik bijvoorbeeld een tabblad ‘reviews’ genoemd. Zo kan ik beter de planning van mijn artikels in de gaten houden.

Deze journal zal je nog regelmatig terug zien in mijn artikels. Volgende week mogen jullie een kijkje nemen in mijn wishlist.

Written by Eva

19 thoughts on “Moleskine Passion Journal Style

Geef een reactie

