Vie Juwelen

De laatste tijd heb ik echt wel veel leuke webshops leren kennen, waaronder deze Belgische webshop Vie Juwelen. Je kan het al raden, ik heb mij weer niet kunnen inhouden…

Eerst en vooral wil ik zeggen dat de juwelen echt supermooi verpakt waren. Mooi in een zakje (as you can see on the first picture) en elke ketting was afzonderlijk nog eens gewikkeld in een roze papiertje. Dikke plus!

De middelste ketting is eerder een klassiek model, maar daar hou ik wel van. Zo’n ketting past overal bij. De linkse ketting is toch cute? Een feetje met een roosje. En de uil, zeg nu zelf, die kan je toch niet laten liggen. Die mooie gekleurde steentjes.

Daar moest ik toch even een close-up van nemen. Ik zie er zelfs twee uiltjes in die naar elkaar kijken, vanuit zijaanzicht.

Sjaals, kun je er ooit tΓ© veel van hebben? Volgende week vertrek ik op reis en ik had nog geen ‘exotische sjaal’. Gelukkig vond ik deze mooie sjaal met prachtig gekleurde vlinders. En hij is zacht, very important.

Als laatste nog wat oorbelletjes. Mama was al helemaal overtuigd van het linkse paar. De kleuren zijn ook mooi en de vogels origineel. Roosjes, how romantic. Die ga ik zeker meenemen op reis want met wit toon je nog bruiner. Last but not least: rode bloemetjes. Deze zijn iets kleiner van formaat, maar je moet niet iedere dag superhard willen opvallen hΓ© πŸ˜‰

Nog eens een close-up. Zonsopgang of zonsondergang, the choice is yours.

Neem zeker ook eens een kijkje in deΒ webshopΒ want er zijn leuke koopjes op te vinden tot -40%!!!

Written by Eva

18 thoughts on “Vie Juwelen

Geef een reactie

