Shu Uemura: volume maker

 

Ook soms last van futloos haar die gewoon naast je gezicht plakt? Geen zin om uren in de weer te zijn met speciale shampoo’s, conditioners, mousses, haardrogers…om er toch wat schwung in te krijgen? Lees dan zeker verder! 

 

De volume maker, de naamt zegt alles. Dit poeder zorgt voor meer volume. De verpakking is perfect. Erg luxueus. Zwart en rood, een gedurfde combinatie, maar hier past het wel. Ook de tekening er op vind ik heel mooi.

Ik had dit product al op andere blogs gezien en toen dacht ik dat het product dezelfde grootte had als een stylo of een pen. Hij is dus veel groter dan ik verwacht had. Ik heb er voor jullie even m’n vinger naast gelegd. Hij is dus langer en dikker dan m’n wijsvinger.

Wat is/doet de volume maker:

Een wit, texturerend poeder dat dankzij de hoogtechnologische polymeren voor een onzichtbaar resultaat op de haarvezel zorgt, ongeacht de haarkleur.

Zo ziet de borstel er uit. Onderaan het product heb je zo’n drukknop. Daar duw je op en dan komt het poeder door de borstel.

Het poeder is echt heel fijn van structuur. Je ziet er inderdaad niets van op mijn bruine haar.

Ik heb het poeder aangebracht aan de haarwortels, een beetje gekneed en voila. Ik zag zeker een verschil. Verwacht nu geen mirakels, maar ik zie meer volume. Misschien dat het bij sommige mensen nog beter werkt, bij andere misschien minder.

Dit product is te koop voor 40.12 euro bij alle Shu Uemura Art Of Hair kapsalons.

Written by Eva

21 thoughts on “Shu Uemura: volume maker

  1. Hihi apart om dit poeder met een kwast aan te moeten brengen op je haar. Ik zou ook eerder denken dat dit een foundation/blush kwast was. Maar goed.. als het werkt.. dan werkt het en dat is wel fijn want het is een behoorlijk bedrag wat je mag neertellen 😉

Geef een reactie

