My daily internet routine

 

Dat ik iedere dag met mijn blog bezig ben, dat weten jullie uiteraard. Maar welke sites bezoek ik nog dagelijks? Find out!

Het eerste wat ik ’s morgens doe is mijn mails bekijken. Sommige moet ik gewoon lezen, andere moet ik beantwoorden.

 

Daarna keur ik de reacties goed op het artikel van de dag. ’s Morgens voor ik op sta zijn er meestal al een paar reacties geplaatst.

Ik ga naar bloglovin en bekijk alle blogs die ik volg. Dat zijn er meer dan dertig dus daar ben ik wel een tijdje zoet mee.

Het nieuws lees ik op hln.be Ook op papier lees ik Het Laatste Nieuws.

Voor roddels ga ik naar de Amerikaanse site perezhilton.com Deze site volg ik al jaaaren. Heel erg up-to-date gossip over alle celebrities.

Om eens goed te lachen ga ik naar 9gag.com I love memes!

’s Avonds schrijf ik het artikel voor de volgende dag. Dat doe ik meestal na 22 uur.

Hoe zit jou internet routine in elkaar?

Written by Eva

16 thoughts on “My daily internet routine

  1. Ooooh leuk! Ik heb geen routine, verander hem elke keer. Check sowieso de hele dag door mijn mail, maar omdat mijn hotmail verbonden staat met mijn iPhone ontvang ik de hele dag door emails. :’) Daarnaast doe ik rondjes Twitter, Facebook, Check ik alles op mijn blog, moderatording en noem maar op. Artikelen schrijven blabla, eh het gaat maar door hoor!

Geef een reactie

