Hippe Hebbedingetjes

Soms heb ik wel eens beauty-crushes. Dan ben ik een paar weken zot van een bepaald soort product of kleur. Zo heb ik de laatste maanden al een crush gehad op bruine oogschaduw, highlighters, rode nagellak…en peter pan collars. Bij kleren vind ik ze heel mooi maar als juweel zijn ze helemaal te gek. Toen ik zo’n juweeltje vond op hippe hebbedingetjes had ik mezelf niet meer onder controle…

Word je hier niet smoorverliefd op? Ik wel hoor. Zo classy en hip tegelijk. De trend is misschien al grotendeels voorbij maar daar trek ik me niets van aan. Dit is tijdloos en met m’n 21 jaren kan ik dit gerust dragen zonder ‘kinderachtig’ te zijn.

Ik ben verre van een fashionista maar volgens mij is dit juweeltje het mooist met een strapless top of kleedje. Zo komt het denk ik het best tot z’n recht, zonder afleiding van schouderbandjes en dergelijke. Combineer het met je favoriete little black dress en some killer heels en je bent beeldig. Bij een jeans en een blazer past het vast en zeker ook. In mijn hoofd ben ik de outfits al aan het samenstellen.

Lipsmackers, wie kent ze niet? Al maanden stonden die op m’n verlanglijstje dus die heb ik dan ook maar ineens besteld. Ik koos voor de ‘squeezy’ versie. Als lipglossfanaat  spreekt dit me meer aan dan de lipbalmversie. Mango berry, delicious. Toen ik dit voor het eerst op m’n lippen smeerde en er van proefde dacht ik direct ‘where have you been all my life?!’. Ik moet me inhouden of deze squeezy is eind deze week al opgepeuzeld. Needless to say dat ik van plan ben om een heuse lipsmacker-collectie te beginnen.

Neem zeker zelf ook eens een kijkje op de website. Je vindt er allerlei hippe dingetjes gaande van muurstickers tot horloges.

Vergeet niet deel te nemen aan de kérastase-winactie want vandaag om 00.00 uur sluit de winactie. De winnaars worden morgenvoormiddag via mail gecontacteerd.

Written by Eva

22 thoughts on “Hippe Hebbedingetjes

  1. Dat kraagje is echt super tof! Ik ben al een tijdje opzoek naar zo iets gelijkaardig en dit kraagje komt aardig in de buurt. Ik zal me nog even moeten inhouden om het te bestellen. Maar ik zet heb wel gelijk op mijn wishlist. 😀

Geef een reactie

