Shoplog ELF part I

Ik ben vast niet de enige die ook voor zichzelf verjaardagscadeautjes koopt. Vorige week heb ik mezelf wat Elfjes cadeau gedaan. Vandaag toon ik jullie deel 1 met de bronzer. Enjoy!

As you can see heeft de bronzer een doorkijkverpakking (ja, ik vind graag nieuwe woorden uit). Onderaan is er  een klein spiegeltje en daarop ligt een borsteltje.

Ik heb gekozen voor de tint ‘sun kissed’. Op internet een tint kiezen voor bronzer of foundation is altijd een gok. Gelukkig past deze tint perfect. Wat ik jammer vind is dat het aantal grammen niet op de bronzer zelf staat maar op de verpakking. Die gooi je toch direct in de vuilbak? Anyway, 6 gram it is.

Deze tint bevalt mij erg goed. Ook de pigmentatie is beter dan ik verwacht had. Hieronder is de bronzer uitgewreven.

Mooi resultaat, al zeg ik het zelf. Net ietsje bruiner dan mijn eigen tint, versmelt mooi én geen overload aan onnodige glitters. Het enige minpuntje is dat de bronzer nogal kruimelt in de verpakking. Maar wie valt daar nu over?

Deze bronzer is te koop op http://nl.eyeslipsface.be/ voor 2.5 euro!!!

Written by Eva

16 thoughts on “Shoplog ELF part I

Geef een reactie

