WINACTIE Kérastase Elixir Ultime Grand Crus t.w.v. 35.80 euro

Mijn verjaardag vierde ik ongeveer een week geleden met familie en vrienden. Nu is het tijd om mijn verjaardag te vieren met mijn lezers! Ik ga 9 Elixirs weggeven, 1 persoon =1 elixir. Klik snel verder om te kijken hoe je kan meedoen…..

Er zijn drie soorten grand crus: voor fijn en gevoelig haar, voor gekleurd haar en voor beschadigd haar. Lees er meer over op http://www.kerastase.com

Dit zijn de voorwaarden:

-Volg mijn blog op bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/3451396/beautiesatwork/follow

-Like de facebookpagina van L’oréal Professionnel: http://www.facebook.com/pages/LOREAL-PROFESSIONNEL-BELGILUX/114612481883208

Voor extra kansen:

-Verstuur volgende tweet: Win een #KerastaseElixirUltime t.w.v. 35.80 euro op http://www.beautiesatwork.wordpress.com

-Like en/of share de winactie op je facebook

Opgelet: deze wedstrijd is enkel toegankelijk voor Belgische dames!

Laat in je comment of email (beautiesatwork@gmail.com) weten welke van de drie elixirs je het liefst wil winnen. Deze winactie loopt tot 21 augustus. Winnaars worden via mail verwittigd. Veel succes iedereen!!!!

Written by Eva

26 thoughts on “WINACTIE Kérastase Elixir Ultime Grand Crus t.w.v. 35.80 euro

  1. Hell Yeah! Ik doe me voor het fijn en gevoelig haar hoewel de andere soorten ook heel aanlokkelijk zijn hoor! Wow je mag er negen weggeven? Wauw!
    Ik heb alles gedaan behalve getweet, heb geen twitter 🙂

    Succes dames!

  2. Ik doe mee! En ik ga voor de versie voor beschadigd haar 🙂
    Leuke winactie zeg! En nog gefeliciteerd met je verjaardag (ook al is het al weer bijna een week geleden 😉 )

  3. Leuk!

    – Ik volg je op Bloglovin
    – Ik volg Kerastase op Twitter i.p.v. Facebook (@Maison_Fashion)
    – Ik heb getweet (@Maison_Fashion)

    Ik denk dat ik ga voor die voor beschadigd haar, aangezien ik die na een weekje strand ofzo wel ga nodig hebben.

    Liefs!

  4. Ik doe mee! Ik volgde je al op bloglovin, en vind ook de facebookpagina leuk 🙂 Ik ga voor de versie voor beschadigd haar. En nog gefeliciteerd met je verjaardag!

  5. Ik voldoe aan de voorwaarden en heb je winactie getweet op twitter! (Ilsedeprijck)
    Wat hou ik toch van zulke fijne haarproducten!
    Als ik kan kiezen graag die voor beschadigd haar, maar fijn en gevoelig haar kan ook.
    Groetjes!

  6. Ik doe ook graag mee! Heb al het nodige gedaan, behalve de tweet, want ik heb geen twitter account. Moest ik winnen gaat mijn voorkeur naar die voor fijn haar. Nog een gelukkige verjaardag trouwens!

  7. Pingback: UNE: radiance renew night & day « BeautiesAtWork

  8. Pingback: Review: Kérastase Elixir Ultime Fijn & Gevoelig Haar « deijsprinses

Geef een reactie

