Hair Care stash

Hoi dames. Toen ik deze morgen naar de badkamer ging om m’n haar te wassen kreeg ik plots een geweldig idee. Wat als ik nu eens een groot deel van mijn haarproducten zou tonen? Stashes van make-up hebben jullie al ontelbare keren gezien maar haarproductenstashes nog niet denk ik. Voor het gemak heb ik het hair care genoemd, maar er zitten ook een paar styling producten tussen. Enjoy!

Op de eerste foto zien jullie mijn (tot nu toe) favoriete serum: de total repair wonder serumspray van Gliss Kur. Gewoon na het wassen in je handdoekdroog haar sprayen en klaar! Je haar beschermen tegen de zon is ook belangrijk, vandaar de Guhl sun care. Het osis product en het syos product zijn voor styling.

Het flacon uiterst links van het merk Saint Algue is het best geurende product ever!!! Jasmijn en tiaré = perfecte combinatie. Dit is een zonnebeschermingspoduct. De andere drie zijn voor haar die last heeft van pluizen. De studio hot straight is een product die je gebruikt voor je met de steiltang aan de slag gaat.

Maskertjes kunnen uiteraard niet ontbreken. Eentje van Hema en eentje van Rituals. De shikakai-lijn ruikt heerlijk. En last but not least, mijn nieuwste aanwinst: het elixir ultime van Kérastase. Haarolie die goed zijn werk doet, lekker ruikt en mijn haar niet vettig maakt.

Written by Eva

11 thoughts on “Hair Care stash

Geef een reactie

