MUFE HD Elixir

Het is ondertussen al bijna een maand geleden dat ik in de MUFE-store te Brussel was. De producten ben ik nogal volop aan het testen. Vorig weekend heb ik de HD elixir voor het eerst getest en dear lord wat een ontdekking!!!

Het product zit in een flesje van mat glas. Voor mij al een pluspunt. Glas geeft toch een duurdere indruk dan plastic.

Dit staat er op:

Instant radiance an hydratation serum.

Het is een uniek serum dat directe en langdurige hydratatie van de huid biedt (+520% na slechts 15 minuten!).

Wat ik superleuk vind aan dit product is dat je het aanbrengt met een pipetje. Voordien had ik nog geen enkel product met een pipetje. In mijn fantasie voel ik me dan precies één of andere labo-medewerker die geniale uitvindingen doet.

En ja, mijn nagels zijn superkort nu. Een accident waardoor ik een have nagel verloor heeft er voor gezorgd dat ik de andere nagels ook moest kortwieken.

Het product is niet echt doorzichtig van kleur maar ook niet wit. Je hebt er echt niet veel van nodig. EΓ©n pipetje is zelfs al te veel voor m’n hele gezicht. Zuinig is hij dus zeker.

Hij wrijft heel makkelijk uit. Een geltextuur vind ik sowieso het best voor mij. Voelt zalig fris aan en dringt echt binnen de seconde in je huid, no joke. Geen blinkend vel achterna, wel de zachtste huid die ik in jaren gehad heb!

Dit product is echt een wondermiddel. Superzachte, gehydrateerde huid ZONDER vettig laagje. Heel zuinig en makkelijk in gebruik. Hier sta ik volledig achter.

Dit MOET iedere vrouw in haar bezit hebben. Ik kan echt met de hand op het hart zeggen dat dit het beste product is die ik ooit gehad heb!

Als afsluiter nog een foto:

Written by Eva

30 thoughts on “MUFE HD Elixir

Geef een reactie

