L’occitane shower oil with almond

Als je bij l’occitane geregistreerd bent als klant krijg je af en toe leuke extraatjes. Toen ik aankopen deed boven de 15 euro kreeg ik dit miniatuurtje er gratis bij. Ik zou Eva niet zijn als ik geen zotte dingen zou doen, dus ik gebruikte dit als badolie in plaats van douche olie. Hoe loopt dat af?

Het flesje zelf is erg simpel. Gewoon plastic. Wel handig dat het flesje doorzichtig is. Zo zie je meteen hoeveel product er nog in zit. De dop is ook erg simpel. Hier heb je hem:

 

Dit zegt l’occitane over het product:

Rich in almond oil and nourishing lipids, this unique skin cleansing treatment softens and leaves a light satin-like veil on the skin.

De geur is voor mij echt ideaal. Iedereen heeft zo wel zijn geurtje waar hij/zij zot van is, voor mij is dat amandel. Origineel hé? De geur werkt voor mij echt rustgevend. Noem het desnoods aromatherapie. Dit product heb ik echt al veel gebruikt. Kijk eens hoeveel product er al uit is!

Als ik dit toevoeg aan m’n badwater heb ik zelfs schuim! Een bad zonder schuim is maar triestig. Ik had echt nooit gedacht dat olie voor schuim zou zorgen. Geen last van troebel water, geen valpartijen door een glibberige badbodem….what more could you ask for?

 

Achteraf is mijn huid erg zacht en goed gevoed. Geen vettig laagje, groot pluspunt! De uren vliegen voorbij wanneer ik hier in lig te dobberen. Voor mij een echte must-have. Geen enkel product die zo goed ruikt en zo goed voor mijn huid is als dit.

Hoe zijn jullie ervaringen met badolie/douche olie?

Written by Eva

14 thoughts on “L’occitane shower oil with almond

Geef een reactie

