L’oréal Paris: super liner in black vinyl

 

De meeste van mijn vriendinnen weten dat ik een beautyblog heb. Regelmatig krijg ik dan van hen make-up die zij niet zo vaak meer gebruiken. Zo kreeg ik deze eyeliner van mijn buurvrouw. Thank you!

De eyeliner heeft een mooie, strakke verpakking. Dat maakt het luxueus vind ik. Ook de zwarte kleur met gouden accenten vind ik een geslaagde combinatie. Het oog wil ook wat hé 😉

Dit zegt L’oréal over het product:

Vinyl shine, extreme wear. Schudden voor gebruik.

Zoals je ziet zit de applicator op een lang verlengstuk. Dit zorgt er voor dat de eyeliner goed in de hand ligt. Bij het aanbrengen is dit erg handig.

De applicator is van spons. Hij buigt dus mee. Het is geen harde pen of stift. Dit kan  zowel een voordeel als een nadeel zijn. Het hangt af van je persoonlijke smaak.

Je kan er fijne lijntjes mee trekken en ook dikke. Hoe harder je duwt, hoe meer de applicator op de huid buigt en hoe dikker de lijnen zijn.

De eyeliner droogt snel. Voor een eyeliner vind ik die eigenschap heel belangrijk. Eyeliners die traag drogen zorgen altijd voor vlekken als je met je ogen knippert. Ik hoef geen twee evenwijdige lijntjes eyeliner op mijn oog, if you know what I mean.

Wat ik ook positief vind is de kleur. Die is echt zwart. Geen donkergrijs of iets gelijkaardig. Hij is ook makkelijk te verwijderen. Even er zacht over gaan met een wattenschijfje met make-up remover en de eyeliner is weg.

Conclusie: goed product.

Written by Eva

19 thoughts on “L’oréal Paris: super liner in black vinyl

  1. Hi! I liked your blog, it looks interesting! I offer you my sincere friendship!=)
    Please, follow me on Bloglovin, if you will like my blog: Kisses From Europe
    I will follow you via Bloglovin;) Let’s support each other! ^^
    Love&kiss!

  2. ik ben nogal een ‘morser’ en durf deze eyeliners niet uitproberen…Maar als ik dan de reviews en reacties lees…hmn…

    xoxo CarmabelleJane

Geef een reactie

